Įmonė Hausengel vėl buvo pripažinta geriausia klientų aptarnavimo srityje

Atlikus nepriklausomą Vokietijos vartotojų tyrimų draugijos (DtGV) tyrimą „Deutscher Kunden-Award 2020/21“, Hausengel įmonių grupė vėl buvo pripažinta geriausia klientų aptarnavime slaugos darbuotojų tarpininkavimo srityje. Tarp visų lygintų įmonių, remiantis klientų apklausomis, Hausengel pateko į 1-ą vietą ir tokiu būdu buvo pripažinta geriausia klientų koordinavimo ir paslaugų kokybės srityje.

„Deutsche Kunden-Award 2020/21“ remiasi visoje šalyje atlikta įvairių pramonės šakų internetine apklausa. Nepriklausoma studija apibendrino daugiau nei 330.000 klientų nuomonių, liečiančių 2.261 įmones iš 233 veiklos sričių. Apklausti klientai atstovavo reikšmingą populiacijos dalį ir galėjo išreikšti savo nuomonę apie nagrinėtas įmones (DtGV). Tokiu būdu Hausengel įmonių grupė buvo vertinta kaip tarpininkaujanti slaugos srityje įmonė. Gerokai pralenkdama kitus, įmonių grupė pateko į pirmą vietą ir tuo įrodė, kad klientų aptarnavimo kokybės atžvilgiu stipriai lenkia kitas konkuruojančias įmones. Hausengel įmonių grupės tarybos narė Juliane Bohl teigia: „Dėkojame mūsų įmonės klientams už pasitikėjimą! Šiuo neramiu laikotarpiu aukšta klientų aptarnavimo kokybė yra svarbesnė nei bet kada. Mes orientuojamės į gerą pasiekiamumą, plataus spektro konsultacijas bei greitą ir tikslingą pagalbą.“

Hausengel pripažinta geriausiu tarpininku „24 valandų slaugos“ srityje

Jau beveik 15 metų greta konsultavimo slaugos klausimais bei profesionalios ambulatorinės slaugos, įmonė Hausengel teikia ir „24 valandų slaugos“ namuose paslaugas. Šiais metais įmonė ne tik mini jubiliejų, bet ir džiaugiasi savo sėkme. „Mes džiaugiamės, kad iškart po to, kai Focus mus nominavo geriausiu tarpininku Vokietijoje taip vadinamos 24 valandų slaugos srityje, DtGV apklausa taip pat mums skyrė pirmą vietą.“ - sako ponia Bohl. Geriausias klientų servisas šioje srityje rodo kaip stipriai vertiname pagalbos ieškančias šeimas bei jų narius. Hausengel įkūrėjų šeima Wenz kažkada pati susidūrė su iššūkiu, siekiant suteikti savo šeimos nariui reikalingą slaugą ir puikiai žino, su kokiomis problemomis, rūpesčiais bei lūkesčiais susiduriama tokioje situacijoje. „Mūsų principo – viskuo pasirūpinta – mes laikomės pažodžiui. Nuolat ieškome atviro dialogo su savo klientais bei partneriais ir orientuojamės į tinklo principu veikiančią slaugą bei priežiūrą. Nuolatiniai darbuotojų mokymai, mūsų inicijuotos klientų apklausos bei bendradarbiavimas su sveikatos srities institucijomis yra tvirtas nuolatinio mūsų teikiamų paslaugų gerinimo pagrindas.“ - pabrėžia ponia Bohl. Sėkmė ir teigiami klientų atsiliepimai kalba patys už Hausengel. „Pripažinti geriausiu tarpininku 24 valandų slaugos srityje mes neketiname užmigti ant laurų, tačiau ir toliau aktyviai dalyvausime slaugos srities rinkos formavime. Mums yra svarbu, kad aukšti standartai, kuriuos mes keliame sau, galiotų visiems.“- užtikrina ponia Bohl.

Hausengel aktualijos
Čia rasite visus Hausengel pranešimus tokiomis temomis kaip slauga ir priežiūra, o taip pat patarimų ir įdomybių
Visos naujienos
Kalėdinė loterija slaugytojams

Kalėdinė loterija slaugytojams

Ar norėtumėte kalėdiniu laikotarpiu gauti pinigų papildomai? Tuomet dalyvaukite mūsų kalėdinėje Hausengel loterijoje! Dalyvavimo loterijoje sąlygos yra visiškai paprastos, o jei Jums pasiseks, galite...

Kelionė į Vokietiją iš rizikos regionų

Nuo spalio 1 dienos visame pasaulyje buvo įvesta nemažai su kelionėmis susijusių direktyvų ir tam tikrų ribojimų. Vokietijos Robert Koch institutas reguliariai atnaujina regionų, kuriuose COVID-19...

Mes prisidedame prie apsaugos nuo koronaviruso gerinimo: greitieji testai ir apsauginės veido kaukės slaugytojams

Nors koronaviruso pandemija dar vis neatsitraukia, gyvenimas tęsiasi. Mes šiuo metu dirbame dar daugiau ties tuo, kad slaugytojai ir toliau galėtų saugiai dirbti savo svarbų ir reikšmingą darbą....