Schliessen
Schliessen

Klientai patvirtino Hausengel TOP servisą: Vokietijos klientų apdovanojimų sertifikatas

Kurios įmonės klientai yra labiausiai patenkinti ir gauna geriausią aptarnavimą? Jau ne kartą tai buvo pagrindinis visoje Vokietijoje atliktos studijos „Deutscher Kunden-Award 2022/23“ , kurią atliko Vokietijos vartotojų tyrimų draugija (DtGV), klausimas. Tuo tikslu buvo apibendrinta daugiau nei 339.000 klientų nuomonių, įtraukiant viso 2.589 įmonių iš 258 sričių. Slaugytojų tarpininkavimo srityje Hausengel puikiai išsiskyrė iš kitų ir buvo įvertintas įmonės TOP klientų aptarnavimas. Jau trečią kartą iš eilės įmonė įrodo, kad klientų poreikiai yra patys svarbiausi.

Siegel Deutscher Kunden-Award: Zum Dritten Mal in Folge TOP-Pflegekräftevermittler

„Mes nepardavinėjame automobilių, mes tarpininkaujame parduodant paslaugą, paremtą pasitikėjimu. Idealiu atveju slauga ir priežiūra namuose yra  didžiulė pagalba visiems. Vis gi, šio sprendimo niekas nepriima lengvabūdiškai. Kai kurie senyvi žmonės ar net jų artimieji pradžioje sunkiai gali įsivaizduoti save, priimant pagalbą iš šalies. Todėl yra labai svarbu tinkamai įvertinti šeimos poreikius konkrečioje slaugos situacijoje ir jais remtis“, sako Juliane Bohl, Hausengel valdybos narė. Tik tokiu būdu gali būti pasiekta aukšta klientų aptarnavimo kokybė. „Mūsų tikslas yra stiprinti slaugos ir priežiūros namuose sritį. Tinkamos paslaugos tinkamu laiku bei tinkamoje vietoje – būtent to reikia žmonėms.“ Todėl, kai paskambina šeimos, kuriose kilo slaugos poreikis arba kai jie nori iš anksto gauti informacijos, Hausengel teikia didelę svarbą kokybiškam konsultavimui. „Tiems, kas ieško patarimo,  norime suteikti solidžią pasirinkimų bazę. Tai apima aktualios ir teisingos informacijos teikimą. Greta faktų lygiai taip pat svarbu yra išklausyti  ir gerbti kiekvienos šeimos istoriją.“, sako Bohl. Visos Hausengel slaugos konsultantės yra apmokytos specialistės iš ambulatorinės ir pripažintos Hausengel slaugos tarnybos. Jos įvertina šeimų slaugos situaciją profesiniu požiūriu ir tokiu būdu gali labai individualiai konsultuoti apie slaugos organizavimą namuose. Visą slaugos laikotarpį šeimas konsultuoja priskirtas pastovus asmeninis konsultantas. Prie aukštų klientų aptarnavimo standartų prisideda ir geras pasiekiamumas telefonu bei budintis telefono numeris nenumatytiems atvejams.

„Mes labai džiaugiamės Vokietijos klientų apdovanojimų sertifikatu ir dėkojame mūsų klientams už pasitikėjimą ir teigiamą vertinimą“, sako Bohl. Yra labai svarbu, kad tarp visų, slaugos procese dalyvaujančių asmenų, būtų glaudus tarpusavio ryšys. „Grįžtamasis ryšys yra ypatingai svarbus mūsų darbe ir siekiant gerinti mūsų teikiamas paslaugas. Puiku, kad už tai esame įvertinti šiuo apdovanojimu. Ir ateityje dirbsime ties tuo, kad mūsų klientai jaustų, jog yra viskuo pasirūpinta“. Ji ypatingai džiaugiasi, kad įmonė šiuo apdovanojimu įvertinama jau trečią kartą iš eilės.

2022/23 Vokietijos klientų vertinimo apdovanojimų pagrindas

„Deutschen Kunden-Award 2022/23“ yra internetinė klientų apklausa, kurie buvo atrinkti atsižvelgiant į jų demografines ir socialines charakteristikas, kad atspindėtų  reprezentuojančią visuomenės dalį. Buvo vertinami išskirtinai tik tų asmenų atsiliepimai, kurie per paskutinius 3 metus buvo vertinamos įmonės klientais. Hausengel klientų aptarnavimas tarp apklaustųjų  10-balėje skalėje (1=labai blogai, 10=puikiai), buvo įvertintas teigiamai ir surinko  7,75 balo. Daugiau informacijos apie apklausą ir rezultatus rasite čia​​​​​​​.