Kiekvienas geras Hausengel paslaugų įvertinimas arba rekomendacija yra labai vertinga, tačiau tikra vyšnaitė ant torto yra čia: jau trejus metus iš eilės įmonei Hausengel suteikiamas Vokietijos vertinimo titulas „Geriausios slaugos ir priežiūros paslaugos Vokietijoje“. Kaip ir praėjusiais metais mes esame labai dėkingi už visus teigiamus ir konstruktyvius vertinimus, kurie lėmė šį nepaprastą pasiekimą. „Visi geri dalykai būna po tris!“- titulu džiaugiasi valdybos pirmininkas Simon Wenz. „Šis pakartotinis nepriklausomos studijos įvertinimas džiugina mus ir tik patvirtina mūsų kasdienes pastangas.“
Nors tokios paieškų sistemos kaip Google ir Co. pateikia visą eilę paslaugų teikėjų ir parinkčių galimybių, darosi vis sudėtingiau atrasti iš tikrųjų geriausią paslaugos teikėją. Todėl tokios studijos ir vertinimai padeda lengviau susiorientuoti. Tuo tikslu šiemet Vadybos ir ekonominių tyrimų institutas (IMWF) Deutschland Test ir verslo žurnalo Focus-Money užsakymu analizavo Vokietijos rinką.
Studija parodė, kuriomis įmonėmis vokiečiai labiausiai pasitiki. Tuo tikslu Social-Listening metodu buvo tiriama 20.000 įmonių ir prekinių ženklų. Tam iš įvairių šaltinių internete buvo surinkti, duomenų bazėje susisteminti ir įvertinti klientų balsai. Tos įmonės, kurios šiame didelės apimties klientų vertinime pasižymėjo ypatingai dideliu balsų skaičiumi, buvo atskirai išskirtos – tame tarpe ir Hausengel.
Tačiau ką klientai iš tikrųjų labiausiai vertina įmonėje Hausengel?
- Daugiau kaip 17 metų patirtis. Asmeninė šeimos istorija ir būtinybė 2005 metais nulėmė įmonės atsiradimą. Tai rodo 17 metų kompetenciją slaugos srityje. To pasekoje susiformavo empatijos ir kokybės gerinimo siekis bei platus kasdienių pagalbos paslaugų spektras.
- Patyrę slaugytojai. Hausengel duomenų bazėje yra 14.000 slaugytojų iš rytų Europos. Įmonė pati tarpininkauja slaugytojams bei parengia juos šiai atsakingai veiklai Vokietijoje. Valstybiniu mastu pripažintoje Hausengel akademijoje jie gali gilinti savi žinias slaugos ir priežiūros srityje.
- Individuali pagalba. Atsižvelgiant į individualią situaciją, patyrę konsultantai ir platus papildomų paslaugų spektras leidžia teikti kiekvienam individualią pagalbą.
„Ryšių su mūsų klientais ir partneriais palaikymas yra mūsų tobulėjimo bei aukštų kokybės standartų siekimo pagrindas, kurio mes laikomės kasdieniame darbe. Savo principą – viskuo pasirūpinta – mes suprantame pažodžiui. Lengvas pasiekiamumas, plataus spektro konsultacijos bei greita ir kompetentinga pagalba bet kurioje slaugos proceso fazėje yra taip pat neatsiejama visa ko dalis“,- taip viską apibendrina ponas Wenz.
Daugiau informacijos apie šį įvertinimą (nuo rugpjūčio mėnesio) skaitykite čia: